ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

.....

1397/4/7 16:57
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
108 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا هیچی نمی تونم بگم..

فقط میتونم بگم متاسفم برای یک سری آدمِ بی فرهنگِ قدر نشناس..

برای یک سری آدمایی که شعورشون (باعرض معذرت)کمتر از حیوونه و دارن با آدم ها زندگی میکنن...

تنها دلیلی که کشورِ ما شده جهان سوم همین آدم ها هستن..

امروز یه چیزی خوندم که واقعا حالم بد شد..

و از صمیم قلبم میخوام خدا این دسته آدم ها رو شفا بده..

نمی دونم شنیدید یانه!

که سردار آزمونِ عزیز و آقای قوچان نژاد

دوتا از ستاره های تیممون به دلیل بی فرهنگی و فحش های آدمایی که هیچی نمی فهمن

با فوتبالِ ایران خداحافظی کردن..

این یکی از بدترین اتفاقاتی بود که میشد برای فوتبال ایران بیفته..

واقعا نمیدونم چی بگم..

فقط متاسفم..

متاسفم

و متاسفم..

امیدوارم توی تموم مراحل زندگیشون موفق باشن..

و...

شاید این آخرین پستِ من باشه..

دوستایِ خوبم

شمایی که مثل خواهر کنارم بودید

واسم کامنت گذاشتید

فالووم کردید

عاشقتونم..

چون بی شک همون آدمایی که رفتن به فوتبالیست های قهرمانمون فحش دادن

یه روزی هم میرسه که میآن و به ما فحش میدن...

ثمین هم به زودی آخرین پستش و میذاره...

من تو این دوسال دوستای خیلی خوبی پیدا کردم..

فقط میتونم بگم ممنونم ازتون که همراهیم کردین..

آرزو میکنم بهترین ها واستون رقم بخوره..

به امید اینکه این مردمِ بی فرهنگ شفا پیدا کنند و ایران یکم پیشرفت کنه

باورم نمیشه این همون ایرانمه که توی تاریخ میخونم..

باور نمیکنم این مردم از نوادگان کوروش باشن..

باورم نمیشه اینا جدشون همون کوروشی هست که با اسیرهای جنگ هاش به مهربونی رفتار میکرد..

باور نمیکنم اینا مسلمان هستن..

دینشون و آئینشون از حضرتِ محمد هست..

به امید اینکه ایران بشه همون "ایران"

همون ایرانی که به معنیِ "سرزمین نجیب زادگان" هست..

عاشقتون هستم..

یاحق...

پسندها (4)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 تیر 97 1:21
شمام میخواین برین؟غمگین
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
بله عزیرم متاسفانهغمگین
فدای مهربونیات حتما میآم پیشتمحبت